Glad

Känns som denna dagen kommer bli en bra dag =) inte för att jag ska göra nått speciellt men det känns bra och vädret ser ut att vara med mig =D...
Idag ska jag på en föreläsning på skolan sen efter det blir det direkt hem och rota fram kläder som jag ska ha till fotograferingen, just nu ser det ut som min lägenhet är vänd upp och ner hehe har dratt fram massa kläder men inget är nerpackad och bestämt vad jag ska ha men det ska nog lösa sig hihi och sen i eftermiddag åker jag hemhem igen hehe, mycket fram och tillbaka nu men det får gå =).. imorn tidigt åker vi till Göteborg =D

jag är riktigt nöjd med min träning måste jag säga =) nu var jag på gymmet i tis och igår och körde 2 timmar .. jag känner verkligen skillnad och min mage börjar bli platt o hård =D yeay ... vågen visa oxå bra resultat trodde jag skulle ha gått upp lite i helgen men icke hade nästan gått ner ett kg =D... det som jag kanske ogillar lite eller det e väl bra men mina muskler på bena har blitt större och det gör att byxer speciellt jeans sitter ganska tajt, klart dem gjorde de tidigare oxå men då berodde de på fett så känner ju ingen skillnad där direkt även fast jag har mindre mage märkligt men men.. jag e mycket nöjd ändå ser mkt mkt bättre bätte ut =) det blir sån här träning ända fram te sommarn nu =) är så roligt när man ser och märker resultat så sluta tänker jag då absolut inte göra ...

Dags att slänga på sig lite make och göra sig klar för plugget. ni får ha en undrabar torsdag ;)

Love Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0