Grupparbete

Hej

Idag har man sutte i skolan hela dan och grejjat med grupparbetet till fredan, det vi skriver om är ganska intressant så det har gått superbra och vart jätte roligt. Gruppen funkar bra trots allt, ibland kan man bli lite orolig hur det ska gå för hade inte jobbat ihop med dessa förut så, men det funkar as bra så jag är mer än nöjd =D..

Igår vad det en helt vanlig dag för mig märkte inte av alla hjärtans dag nån ting :P :(... jag jobba igår oxå =), men min hals krånglar fortfarande hmm jag blir så less på det, så fick knarka halstabletter typ och mina säljledare sprang och gav mej te hehe men jag va väldigt skråvlig i halsen ett tag så visste inte om jag skulle stå ut men det gjorde jag och jag får väl ändå säga att jag e hyffsat nöjd me resutatet av försljningen..

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig till cykel och core passet =D

Love Mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0