Ingen röst

Godmorgon =)

vet inte riktigt vad som har hänt med min hals men igår när jag träffa Simone vid busshållsplatsen och skulle säga hej fick jag knappt fram ett ljud så hela dan igår va katastrof hade inte direkt ont i halsen men jag kunde knappt prata låter som en hes kråka typ :/.. senare på kväll efter jag vart på SATS på ett Yoga pass börja det göra ont i halsen och natten har vart ganska jobbig.. har försökt lindra det me te och halstabletter och även bisolvon för att få upp slemet men det har inte hjälpt speciellt mkt :(.. Idag börjar vi senare så får passa på att vila rösten skönt och ikväll för jag nog hoppa över jobbet för kan ju inte prata :/ tråkigt men jag vill ha min röst tebaka så lika bra att jag försöker vila så mkt som möjligt..

Tycker inte om detta kalla vädret man vill ju bara va inne och inte gå ut men man måste ju :/.. hoppas våren snart är här för nu längtar jag väldigt mycket efter lite värme..

hoppas ni får en bra dag =) ¨
love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0