jiiihooo

Nu är hemtentan inlämnad =D såå himla skönt efter sååå många timmar man har suttit och kämpat med denna. om man räknar på ett ungefär så har jag suttit med tentan och skrivit ca 19 timmar det e helt sjukt mycket, den här tentan är den jobbigaste vi har haft än så länge.. det blev till slut 18 sidor och ca 10 000 ord, jag hoppas och håller tummarna att det går vägen för vill inte göra om den om man säger så..

ska lägga den bakom mig nu och se framemot helgen istället =)
Idag ska jag träffa Jennifer och vi ska luncha i stan =D ska bli väldigt trevligt och skönt att lämna lägenheten en stund hehe. Vädret ser ut att bli väldigt fint idag oxå, man får ju nästan lite vårkänningar HÄRLIGT, får nog bli en längre promenad ute kanske men det e bäst att klä sig ganska varmt ändå så man inte bli sjuk.

jag blir kvar i karlstad denna helgen, har lovat att jobba så därför blir jag kvar.. har inga andra planer under helgen förutom att jag ska träffa Jennifer idag då men imorn vet jag inte vad jag ska hitta på mer än att det får bli gymmet tror jag i alla fall för jag ha ju faktiskt inte hunnit med att träna under dessa dagar trots att jag sa det men kände att jag vill få tentan gjord innan jag kunde ta en längre paus, så det blev ingen cykel o core :/ lite tråkigt men men och sen på söndag jobbar jag då.

ut i solen och njut nu det ska jag ;)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0