läsa läsa läsa

Hej

Min dag började med en promenad i solen =) men shit va halkigt det va ute, på några ställen kunde man lika väl ha haft skridskor på sig.. sen har jag försökt att läsa och det har blitt några kapitel i alla fall men vet inte om det va så mycket som fastna :/.. ser verkligen inte framemot tentan imorn men det e lika bra att få det gjort så det är över sen. då e det ca 1 månad till nästa tenta hehe usch och fy och blä :P... så har mest sutte i soffan denna dagen än så länge men snart är det dags för mig att dra och jobba lite.

Igår eftermidda blev det gymmet ändå =) va där 1 timme typ så blev crostrainern och gymmet bara va inget pass som jag ville gå på just då men imorn är det cykel och core =D så kommer ta en paus i tenta skrivandet då för det vill jag inte missa.



jag innan träningen =)

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0