Mys fika

Hello =)

Hoppas ni har haft en bra helg, min helg har vart väldigt lugn då jag vart hemhemma i skogen men oxå väldigt trevlig eftersom jag fick träffa goa Linda som jag inte sett på två år =D och så träffa jag Louise och lilla Söta Linnea oxå =)

Igår på middan så gav jag mig ner te Bengtsfors i ovädret (det e så typiskt att det ska va skit väder när jag ska nånstans me bilen) det gick bra men fick gå ganska långsamt för det va glashalt och spårigt av den jäkla snö modden. Träffa Linda och Lollo vid kickis och jag försökte verkligen hålla tårarna borta och det gick bra tills jag krama Linda då brast det lite hehe.. Vi satt inne på Kickis Cafe och prata prata prata hehe och det känns som det inte alls va två år sen sist jag satt och prata med Linda hon är precis sig lik =). Linnea är världens snällaste bäbis hehe hon satt där med oss och va inte alls jobbig på något vis, sa knappt något och bara va glad hela tiden såå himla söt hehe.. Hade en jätte mysig eftermiddag med tjejerna =)


Linda =) 


Lilla Linnea =)

 På kvällen sen blev det lungt var en sväng och hälsa på mormor o morfar men annars blev det att man satt i soffan och kolla på Tv, kolla självklart på melodifestivalen som säkert många andra oxå gjorde ;) Molly tyckte jag va bäst men sen tyckte jag även young blod va bra =) Ranelind förstår jag inte varför han gick vidare och varför man röstar på han, sjöng ju inte ens så kasst...

Nu e helgen typ redan över det går så fort, jag åker tillbaka till Karlstad ikväll igen. det e skitväder idag igen så denna dagen får tillbringas inomhus men vad man skulle hitta på var en annan fråga men det ger sig väl..

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0