städa och stan

Godförmiddag =)

sen jag vakna har jag diskat, städat, bädda nytt i sängen, slängt soper, damsugit, tagit toan och röjt undan kläder =) guu va duktig jag är hihi ;)...

snart ska jag göra mig i ordniing och dra ner te stan =) får sällskap oxå av Jennifer, så vi ska först käka nått sen blir det väl en tur runt i affärerna ;).. Köpte ett häfte som heter restaurangchansen och i det finns det massvis med rabatter så det ska vi bla utnyttja idag, är ett värde i den för 7000kr jag betala 200 för det och det räcker ända till slutet av 2012 :P.. super bra.. tror alla städer har nått likande men jag hade aldrig sett det förut.. 
  

sååå himla underbart väder idag =D dags att göra sig klar och dra ner snart te stan .. ha en underbar dag i solen =D 
Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0