Godmorgon

Va uppe hyffsat tidigt idag och har hunnit med att diska och betalat räkningarna redan =) lite oroväckande att jag inte har fått mitt CSN lån än :/ är det bara jag elle? börjar bli lite orolig men när jag går in på CSN hemsida står det att att pengarna är planerade så jag hoppas väl att jag får dom nu i dagarna..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att packa det sista och ge sig ner te bussen =) 10.40 går den sen e jag framme i Årjäng 12.15 och jag ska klippa mig 12.30 så det blir tajt så håller tummarna att bussen inte blir försenad för då blir det jobbigt ..


Lånar en bild från Mor =)

Detta ska jag hem till MASSA SNÖÖÖ hihi är ju typ inge snö här i karlstad..



Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0