härligt med fredag

Det kändes lite som att det var fredag igår eftersom jag åkte hemhem från karlstad och tog helgen men det e skönt det e fredag för de ;)...

Jag blev jätte nöjd med frillan och toningen =D Ida på frizett som klippte mig är super duktigt. blev en ganska mörk brun färg sen klippte jag typ av 10cm på längden, hade inte klippt mig på ett tag så det var riktigt skönt att det försvann såpass ändå och det växer ju så fort ut igen .. den mörka färgen på håret e jag super nöjd med jag trívs så mycket bättre i mörkt, det är jag hihi ;).....
Efter jag vart hos frisören gick jag hem te Sandra och där möttes man av en ljuvlig doft, blev bjuden på mat =D var där i ett par timmar satt och tjöta =) sen kom Pappa och hämta mig o vi åkte hem, kvällen blev väldigt lugn satt i soffan och kolla sveriges värsta bilförare och biggets loser sverige hehe...

Tog sovmorron idag så var uppe halv 10 och sen dess har jag inte gjort ett dyft typ, Mamma åkte tidigt till Årjäng då det var hennes tur att klippa och slinga håret och Pappa han grejar me bilar i garaget.. Väntar på att mor ska komma hem så ska vi åka en sväng te mormor och morfar =) annars har jag inget planerat för dan.. en sak vet jag och det e att vi ska käka tacos ikväll hihi och sen är det ju the voice sverige på tv ikväll som man inte får missa =D

Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0