Dalslands Aktiviteter

Hej hej

Nu ha det gått lite mer än en veckan igen , dagarna går så himla fort nu.. jag har i alla fall börjat jobba nu på riktigt på D-A och det e jätte kul =D det vart full rulle från början hehe ons o tors förra veckan kom de ca 240 gäster till D-A från 36 olika nationaliteter, hur häftigt och kul som helst. så det va fullt up med aktiviteter båda dagarna och grillkväll på onsdagen. min första dag resultera i 13 timmars arbetsdag hehe :P.. på fredagen var det betydligt lugnare då det var de vanliga avgångarna.


Vi guider och personal som fanns på plats när alla gäster från Volvo Vista besökte D-A =D

På lördag fick jag ledigt för då åkte jag och Sikkan ner tidigt till Göteborg och där vänta det Möhippa för Elin =D blev en riktigt trevlig och mysig dag tillsammans med ett gott tjejgäng. vi dansa linedance, käka i slottskogen, måla keramik muggar/grejer, käka god middag hos Cissi och sen bjöd kvällen på frågesport, canvas målning och sällskaps spel så var en myspys dag i Göteborg =D åkte tillbaka hem på söndan och sen på måndag var det dags för jobb igen =)

så nu har jag jobbat mån, tis och nu är jag ledig en veckan framöver =D


Kom hem igår och fick en jätte ledsam nyhet av mor och far :`( Vår Älskade Freddie hitta mamma på åkern död då de har vart här och slått åkrarna ... så fruktansvärt hemskt .. i 14 år har han alltid funnits här med oss så känns jätte konstigt och tomt utan vår pisse <3 har begravt honom på en fin plats nu och hoppas han får vila i fred vår älskade vän <3

R.I.P underbara Freddie <3



Nu på min lediga dag vet jag inte vad jag ska hitta på men blir nog lungt, imorn ska jag i alla fall åka till mitt kära Karlstad och hälsa på och shoppa lite =D ska bli kul och till helgen är det dags för bröllop för Elin och Fredrik <3 ska bli så mysigt. åker ner redan på fredag till Göteborg och stannar tills på söndag =)

// Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0