fartfylld vecka ;D

Hej

veckan som varit har vart crazy på många olika sätt :P... jobb har stått på schemat sen onsdag och det har vart mer eller mindre full fart hela tiden då de har kommit en massa besökare till DA =) jätte roligt men slitigt oxå , min kollega hade på sig en stegräknare en dag och slutet av dan hade han gått 16km så man går en jäkla massa när man jobbar vill jag lova hehe :P..

I lördags så följde jag med några kollegor från DA till hotellet i Årjäng på kväll efter jobbet =) Hade vart trav i Årjäng så det va fest på hotellet på kväll, kom as mycket folk dit blev nästan för mycket men kul var det blev en hel del dans. var hemma 3 typ sen var det bara upp och jobba dan efter hehe.. Super trevligt och riktigt goa männsikor man var med =)...

På söndan var man lite seg men det va full rulle då med på jobbet så det va bara att va glad och hänga med och sen efter jobbet så fick grabbarna med mej på en kajak tur i stenebyälven ... va livrädd te en början då det va premiär tur i kajak för mig men det gick faktiskt riktigt bra för att va första gången, jag välte inte och det e jag stolt över hehe .. va en sträcka på ca 8km så vi var ute i två timmar på kväll och paddla hehe hade en riktigt fin kväll,  jätte kul och rogivande :), det blev ganska sent man va hemma igen .. Idag e jag helt slut och känner mej lite förkyld och väldigt tung i huvudet, har tatt på mina krafter så ska bli underbart skönt att få ledigt en veckan nu efter imorn då vi gör sista dan på denna veckan.




det var jag, Robert, Henrik och Rikard som va ute och paddla =)

Det som e planerat inför nästa vecka är inte så mycket mer än att jag ska jobba för stenebygrytan tors och lördag så blir inte helt ledig men förhppningsvis så blir det inte så länge jag jobbar, i alla fall inte på tosdag.



Var ju ett tag sen jag skrev här och jag kan ju berätta att Bröllopet i Göteborg för Elin och Fredrik var uderbart fint <3 hade en super härlig och mysig helg i Göteborg med vänner och familj till Elin =)

 

                                             Sååå vackra <3

Tror jag somnar me nyllet på tagentbordet snart hehe betyder nog att det e dags att lägga sig då tror jag  :P..

hugs and kisses // Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0