leaving Karlstad

Hellu

Veckan som har varit har vart bra kommer faktiskt inte ihåg allt jag gjort men hehe vi greja med uppsatsen i alla fall sen fick vi ju reda på att vi blev godkända för opponering =) sen i helgas så var jag ner till Madde i gbg =D Madde har tatt examen så blev lite tårta och så sen så fick man träna på att vara barnvakt då vi passa Maddes syrras barn Dennis och Ida =) och på söndag blev det hem te Karlstad.

denna veckan än så länge så var vi i måndags på uni och lämna in vår uppsats och vi fick en annans som vi ska opponera på så igår satt vi med den och läste igenom och rätta sen på eftermiddan så blev det en tur på stan, jag hitta mig en jättegooo tröja som jag kommer använda flitigt i sommar tror jag, sen på kvällen så spela Starboys på sandgrundsudden =) så jag och Simone var där, riktigt bra tycker de pojkarna e suveräna =D... idag är det Sveriges nationaldag GRATTIS SVERIGE jag har hunnit vart ute och gått nu på morronen sen har jag städat lägenheten lite grovt, ring com hem och grejat med bredbandet och nu blir det nog lungt tills Simone kommer och vi ska förbereda inför opponeringen imorn..

Har endast 3 dagar kvar i Karlstad nu =( sen flyttar jag hem till Torrskog, så kommer inte ha någon lägenhet här som jag kan komma till när jag vill.. känns riktigt skumt och lite ledsamt jag har ändå haft något här och bott här i 5 års tid .. Kommer sakna Karlstad grymt mycket faktiskt men staden finns ju kvar så kommer nog åka hit gaska mycket ändå men kommer ändå kännas knäppt att inte ha något här.. Vill komma tillbaka nångång men vet inte riktigt när får se vad som händer efter sommaren om man lyckas få nått jobb i fjällen vilket jag önskar för då blir det ju dit man åker och bor så då kommer jag nog inte tillbaka till karlstad förrän nästa vår kanske..

 
                                                                Fina Karlstad <3

Till helgen blir det oxå lite dans hemma =D Scotts kommer nämligen till Håbol hihi kommer bli as kul hoppas hoppas att vädret blir bra ser dock inte ut så men håller tummarna för det...

Hoppas ni får en riktigt fin nationaldag =)
kram//Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0