Galen vecka

veckan har verkligen vart fullproppad med plugget, jobb och träning så har typ inte haft tid till att sätta mig ner och skriva här ens :/ och min lägenhet ser ut som ett stort kaos för när man väl vart hemma en stund har man inte orkat brytt sig speciellt mkt på hur det ser ut.. projektet vi håller på med i skolan krävs det ganska mkt jobb för så vi har kontaktat företag och vart på intervjuer och grejjer, samtidigt som man har vart på massa föreläsningar och lite o läsa och skriva inför seminarium så det har verkligen vart fullt upp men ändå hunnit med jobb och träningen så ja jag prioritera min tid ganska bra i veckan förutom att jag sket lite i städningen men men..

såg sjukt mycket fram emot denna helgen i och med att vi hade planerat att åka till Scotts i tanumstrand men det sket sig :( Madde blev jätte sjuk och stugan fick avbokas så det blev dyrt om vi åkt dit för de andra ville inte så jaja vad ska man göra det går ju inte att hjälpa att man blir sjuk så det förstår jag helt fullt :/ krya på dej madde <3 sen blev det en massa mas som jag inte vill gå in på så helgen är lite förstörd det blir ingen utgång men ska i alla fall träffa söta Linda och Louise ikväll så ska vi ha mys kväll med god mat och melodifestivalen :)

Hela förmiddan har jag sutte och läst och skrivit för detta seminariet så e helt slut och ögonen går i kors efter att ha stirrat på en skärm i typ 3 timmar så nu blir det en paus från datorn.. börjar bli lite hungrig oxå så blir väl dags för en lättare lunch snart ;)..

Hoppas alla får en kanon helg <3
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0