Hemhemma =)

Hej hej

hoppas det är bra med er =) med mig är det bara bra..

Veckan som har vart har bara rusat iväg vilket jag förståss tyckt vart skönt för då blev det ju fortatare helg. Den nya kursen har man oxå rusat in i jätte fort nu är vi helt plötsligt redan igång med ett ganska stort projekt :/ vet inte vad jag tycker om det är egentligen väldigt skoltrött och skulle helst bara villja kasta alla böcker i sjön men jag ska klara denna terminen sen blir det nog stopp med plugget för ett tag... Simone var med mig hem i onsdag och då gjorde vi lasangett och sen gjorde vi fruktsallad som vi hade krossadcholkad glass till =D blev riktigt gott.. och senare på kväll blev det SATS och bodycombat, vi hade väl tänkt att gå på cykel och core men tiden rusa iväg så hann inte så därför blev det bodycombat men det va as roligt tyckte jag i alla fall. var typ som kickboxning men mycket hårdare va as roligt vi fick typ lära oss att verkligen puckla på och slå ner nån haha bra för självförsvar ;)...

Åkte hemhem igår efter jag vart på jobbet så kom ganska sent hit, va här typ kl 23 tror jag så det blev sängen med en gång för idag va det bara att gå upp tidigt för att sedan åka till tandläkaren. så va i Bengtsfors på morronen/förmiddan och sedan åkte vi till mormor o morfar och hälsa på, städa och laga mat =).. väl hemma sen blev det en promenad i solen. Satt ute i ute rummet me dörrarna öppna och bara stekte blev jätte varmt hur skönt som helst SNÄLLA SNÄLLA sig att det håller i sig läääänge..

det har ju oxå kommit upp lite vår tecken =)

snödroppar

krokus

Nu blir det snart käk och the voice =) ni får ha en jätte bra helg <3

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0