Inlämnad

Hej

Nu har jag lämnat in hemtentan =) känns bra tycker att tentan gick hyffsat bra men man vet ju aldrig, nu e det bara att vänta ca 3 veckor innan man får resultatet.

Veckan har gått väldigt fort som vanligt och redovisningen i tisdags gick riktigt bra =) så nu är denna kursen avslutad och på måndag går man in på sista kursen innan sommarn härligt =).. hoppas det inte blir för mkt att göra den kursen men jag tror nog det blir en del med tanke på vad vi ska ha för lärare :(.. annars denna veckan så har jag väl hunnit med att träna en del och njutit av solen de dagarna det vart sol hehe (typ alla)..

Denna helgen blir jag kvar i Karlstad har väl inga direkta planer men det e skönt att slippa resa. senare idag ska jag i alla fall träffa Jennifer en sväng =) alltid trevligt så blir nog nått gott att käka oxå :)..

Blir att vika tvätten nu sen kanske jag drar ner på stan tidigare och kikar lite i affärer och kanske inhandla mig nya converse =D har typ beslutsångest bara för vad jag ska ta för färg.. vill ha många men det går ju inte är ju inte rik direkt :P...

//Mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0