sommar värme

Hej

veckan och helgen som har varit har vart helt underbar =D det har vart ca 25+ och mer varje dag såå himla skönt..

Jag och Simone var effektiva i veckan på förmiddan och skrev på uppsatsen och sen på eftermiddan var vi ute ;).. på tisdag så mötte vi upp Charlotte på torget sen köpte vi med oss grillgrejer och annat gott så satte vi oss på Gubbholmen, vi spela kubb och grilla i solen jätte skönt =) Ons och torsdag så var vi vid bryggan i sandgrundsparken och sola =D och på fredag så träffa jag Jennifer och jag fick ställa upp som modell hihi då hon hade ett arbete till skolan ;) sen på fredag eftermiddag åkte jag hem till skogen och helgen har vart underbar och det har vart så varmt och skönt.. Älskar Torrskog på sommaren finns inge bättre, lungt och skönt och ingen trafik nästan så himla härligt..



På lördagen var jag till D-A på eftermiddag och var med och checka läget på två aktiviteter =) jag trivs verkligen där tycker det e super kul, känns nästan inte som ett jobb utan mest lek hehe men det e ju super :P..
Söndagen var schill var hem te mormor och morfar och klippte gräsmattan men annars va det lungt och sen stanna jag även hemma måndagen, eftersom vi typ e klara med uppsatsen och det bara e lite små fix kvar så tog vi ledigt en extra dag =).. Syrran och lilla Albert var även hemma så blev en del gos me honom och han hade blitt lite större sen sist =)---

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0