St Patrick´s day

Go kväll =) ¨

St Patrick´s day var igår men varför jag skriver det som rubrik är för att det blev en spontan utekväll igår och då blev det lite firande av just denna dag :P..
Charlotte hade tråkigt och jag med så jag åkte hem till henne och då intogs det lite akohol och lyssnades på musik =) sen blev det vidare ner på stan där vi gick in på The Leprechaun som är en Irlänsk pub i stan, ganska liten och jag hade faktiskt aldrig vart där innan men det va jätte mysigt och igår kväll var det nog kanske den populäraste puben för va galet mycket folk, man fick till och med stå i kö för att komma in hehe :P... va ett litet band som spela och sjöng irlänsk musik såå härligt hehe =) träffa några trevliga folk som vi satt och snacka med hela kvällen =) hade super trevligt. var hemma halv 3 inatt tror jag ;)..
fick en väldigt fin st patrick´s hatt oxå som satt på hela kvällen haha :P... spontana fester är nog de bästa trór jag då har man inte förväntat sig nått speciellt iförväg utan då blir allt bra typ..



Mådde inte bäst imorse hehe va längesen jag mådde så illa men tror det kan ha berott på blandning av vad som intogs :P.. Vin, baylies, öl, cider, och sen öl igen :P.. hehe men hade så himla roligt =)

idag har man inte orkat gjort värst mycket men va i alla fall ute och gick en promenad när jag vakna för att få lite friskt luft och vädret va ju bara heltt UNDERBART =) sen har jag inte gjort så mkt mer än tvättat och lagat mat..

Imorn är det dax för plugg igen :/ helgerna går så fort vill ha ledigt och sommar NUUUU :P...

Love//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0