Kalas

Hej

första skolveckan efter att man vart ledig ca 2 veckor har vart bra =) Vi håller ju på och skriver B-uppsats och det går riktigt bra måste jag säga och vår handledare är jätte bra så blir nog inte lika jobbigt som jag befara innan kursen börja och det e ju super skönt =D

Onsdag: var lediga från plugget och Simone kom hit så börja vi skriva på uppsatsen =) gick riktigt bra och vi blev klara ganska snabbt med problemformuleringen som vi skulle ha "hyffsat" klart till på fredag. Vi gick en sväng till Mareibergskogen och kolla på alla söta djurungar, kaninungar, kycklingar, killingar och lamm. på eftermddag åkte jag ner te stan och träffa Jennifer, vi käka pizza och sen blev det bio =) kolla på "21 jump street" gick på förhandsvisningen ;) den va riktigt rolig blev en hel del skratt hehe så den rekomenderas att se =)..



Torsdag: Simone fyllde 20 år =) Var föreläsning på förmiddan men skippa den för att veckans tidigare föreläsningar vart så kassa så stanna jag hemma och gick på ett sh´bam pass på SATS istället =D senare på eftermiddan gick jag och Charlotte ut me Simone och det blev bowling på nöjes jag vann hihi sen pizza igen :P och sen gick vi in på tempel och tog en drink för att avsluta kvällen =)
hade en mycket trevligt eftermiddag och kväll =)

 

Fredag: Första seminariet med handledaren på förmiddan och det gck riktigt bra är super nöjd med vår handledare =) tror detta kommer gå super med B-uppsatsen ;) sen blev det hem och äta och lite senare åkte jag med Jennifer till den nya butiken i välsviken Lager 157, va en jätte stor butik och massa kläder, fanns en hel del schysta kläder också så kommer nog bli ett till besök där framöver nu var det sjukt mkt folk pågrund av att det va nyöppnat så hade ingen större lust att handla nått men Jennifer fick sig lite kläder stod väl i kö ca 30 min pust hehe..kvällen blev sedan lugn.

Lördag: tog tag i disken och röjde lite i lägenheten sen blev det ett cykel och core pass på SATS =) annars var dagen väldigt lugn kolla på en del filmer sen var jag ner och handa lite käk.

Idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt mig att gå ut och gå men det e ju piss väder så har ingen strörre lust nu får väl se om det blir bättre. måste ner till stan en sväng i alla fall och hämta ut en grej på apoteket annars blir nog denna söndagen lugn blir nog kanske lite film idag oxå hehe :P...

NU ska jag få i mig lite frukost =)

Have a nice day ;) //Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0