påskdagen

Hej

Nu har jag vart hemhemma sen torsdag kväll och det e bara så himla skönt =) I fredags så var det snö storm inte lika skönt men jag åkte ner te Bengtsfors och träffa Madde och Linda för en fika på kickis riktigt trevligt =) resten av fredagen blev rätt lugn sen igår så kom Syrran och hennes man hem =) Snart är jag moster hihi hon börjar bli riktigt stor nu och denna helgen va sista helgen de va här innan bäbisen kommer för nu är det så nära att de inte vill chansa på att åka hit mer innan. jag och Pappa var en sväng te bengtsfors och handla lite.. var ute och gick på morronen och hade på mig mina nya vandringsskor, de va helt oanvända och lite hårda så fick värsta skavsåret på vänster häl :/ inte så skönt så det va lite därför jag fick åka ner te bengtsfors oxå för att köpa skavsårsplåster hehe sen blev det självklart påskmiddag med janssons, ägg och köttbullar, prinskorv och sill =) gott gott...
Denna söndag har vart väldigt slapp har mest hängt i soffan hehe men har oxå käkat en väldigt fin middag med trerätters hihi till förrätt blev det hummer, varmrätt oxfilé och ungsbakad potatis och svampsås och efterrätt grevespens tårta =) lyx på hög nivå hihi så nu e jag så mätt att jag knappt kan röra mig men ska väl snart få med mamma på en promenad tänkte jag.. 3 st Hummer fick mor när hon fyllde 50 av en kompis och dem tog  vi idag tror nog kanske det kan vart första gången jag åt det och jäklar va gott det va hihi och jäklar vikka bjässar mums mums..


Hummer =)

det är sååå himla gött att jag blir hemhemma hela denna veckan =D det tråkiga är att det antagligen blir skitväder hela veckan :( inte alls roligt när jag ska på utbildning, varför just denna veckan :/.. dret men man kan ju hoppas att det slår om och kommer in ett högtryck med jätte fint väder ;) håller tummarna.

God fortsättning på påsken =)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0