cykel & core

Hej hej

Min hals e fortfarande kass men det börjar bli lite bätre har vart tyst hela dan idag typ förutom nu på kväll när jag va på SATS, då prata jag lite me simone och ja va fortfarande hes men betydligt bättre skönt =)

kanske inte var det smartaste av mig att träna men jag bara älskar cykel och core.. det e så skönt först cykel på 30 minuter sjukt jobbigt och svetten bara rinner och det e såå skönt haha och sen core 30 och då får mage och rygg jobba vill jag lova sååå härligt känns otroligt bra efteråt .. jag känner kanske nu att det inte va jätte smart för halsen blev ju inte bättre precis men jag känner mig ju inte sjuk utan det e ju bara halsen som bråkar så man hade ju orken att träna liksom men men vi får se hur det e imorn hoppas min röst kommer tebaka..

har fått läst en del idag oxå =) känner mig lite duktigt men annars har dagen vart extremt slapp, te och halstabletter och filten i högsta hugg haha :P..

dags att lägga sig snart tror jag, imorn blir det plugget och sen jobb om jag nu kan det återstår att se..

natti natti
Love Mka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0