störande jobbigt

är trött på att ha ont i halsen och inte kunna prata :/ va sjukt jobbigt idag i plugget för folk prata med mig och man ville ju prata men så fort man försökte säga nått lät det förjävligt och gjorde bara ondare så jag fick hålla igen för det mesta :(... eftermiddan har inte vart rolig det känns som det blir värre fast nu har jag ju inte sagt nått på några timmar men det känns som det sitter nått stort i halsen som hindrar... gjorde mig en stor kopp te som jag just har fått i mig och det blev lite bättre en stund i alla fall.. 

Vi är lediga imorn från plugget så då blir det nog att ligga inne hela dan och kurera sig, ska försöka få läst en del kurslitteratur oxå tänkte jag ..

fick hoppa över jobbet idag, e lite tråkigt måste jag säga men det e ganska gött oxå hehe och jag hade bara inte klarart av att jobba idag.. bjuder på en bild från jobbet på Sara och Jennifer när de är in action hehe :P..




Kollar på topmodel sverige nu hehe är rätt kul och lite avundsjuk på att de är i LA hihi :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0