Tenta ångest (redan)

Hej

Nu är man i Karlstad igen och tenta ångesten slog till direkt :/ på ons till fredag har vi hemtenta, känner mig inte direkt förberedd och bara tanken på att man kommer sitta och skriva ett ex antal timmar skrämmer mig mest usch usch hoppas det går bra och att de dagarna går fort så man får det gjort..

helgen gick alldeles för fort som vanligt men vädret igår blev faktiskt riktigt fint trots att det va typ snöstorm på morronen så jag, mor och far var ute på en låång promenad i skogen i solskenet =) riktigt skönt, lite jobbigt var det att pulsa i snön och blev lite blöt men men sånt man får räkna med hehe.. var ute ca 2 tim HÄRLIGT =D


Mamma och Jag hehe ;)

Idag har man vart en kort stund i skolan på frågestund om tentan men det va inte många som hade frågor så va klara rätt snabbt sen har jag vart och inhandla mat för veckan =).. hatar verkligen att bära matkassar, hantagen på påsarna skär in i fingrarna och så klart skulle ena hantaget på en av kassarna gå sönder så blev ännu jobbigare att bära :/ måste verklingen skaffa mig en (pensionärs väska) rull bag snart.. förstör ryggen oxå av att bära dessa förbenade kassana.. men i alla fall nu har jag mat så det räcker ett tag ;)
kollat och läst lite i boken och käkat och snart ska jag väl dra te gymmet tror jag eller om jag tar det imorn, de ger sig...

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0