Modellfotografering

Helgen har vart jätte jätte lugn, det har vart skönt men ibland har det blitt lite att man vart rastlös men men det kanske e nyttigt att ibland inte göra nått oxå hehe :P..

Hela dan igår var väldigt slapp, kolla på skidor på tv och hjälpte mamma lite me att röjja och elda lite, på kväll var mor ut me sitt volvotjejgäng och jag och pappa fick sällskap av Björn på kväll så det blev lasange och gladiatorerna =) va riktigt trevligt, satt och prata om resor hehe mycket kul och man blir ju så sugen på att åka nån stans snart...


Kreta <3

jag undrar om det kanske beror på att man börjar bli "gammal" hehe men jag e aldrig ute längre det e nästan så att man väljer hellre att sitta hemma framför tv me en bra film istället för att göra sig i ordning och dra ut :/ usch va tråkigt jag e... det får bli ändring på detta tror jag nu e jag faktiskt sugen på att dra ut och dansa. te helgen får det hända nått men vad vet jag inte än.
Jag ska i alla fall på en resa på fredag då jag,mamma och syrran ska till Göteborg på modellfotografering hihi, fick det i julklapp av syrrans man =) ska bli kul sen tror jag att vi ska stanna i Göteborg över natten så vi hinner me lite shopping oxå, får ju passa på när man ändå är där ;)... sen får vi se om det blir nån utgång lördag kväll hoppas det =D..

Imorn kväll blir det upp till Karlstad igen, jag har ingen föreläsning förrän på torsdag men jobbar tis o ons sen saknar jag gymmet lite nu faktiskt så ska bli skönt att komma upp, har vart lungt nu några dar har bara blitt att man vart ute och gått och det kanske har blitt lite onyttigare mat än vanligt hehe...

Love Mika


Kommentarer
Postat av: madde

Ja ibland blir de ett inlägg lr två haha. Okey ja visst du kan väl ringa i veckan då löser vi de! :)

2012-01-29 @ 22:31:17
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: madde

Gör så de blir kanon! Ne jag ska allt vara kvar här i gbg. Åker hem den 10 för då ska jag till tandläkarn... :/

2012-01-30 @ 13:46:48
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0