Lycklig =)

våren närmar sig med stormsteg, Fick godkänt på senaste tentan och har börjat ränka ner dagarna på jobbet ;) så jag är lyckligt nu =D önskar typ bara att sommarn och slutet på uni hade börjat typ imorn så man slipper skolarbete hehe då hade det verkligen vart kanon :P...

Denna början på veckan har det vart fullt upp :/ hinner verkligen inte me nått annat än skola och jobb nu typ det e galet mkt som ska göras gillar det inte :( blir bara deprimerad och lätt irriterad på allt typ inte bra men jag hoppas det snart går över för orkar snart inte mer asså ... redan te veckan är det dags för ny tenta :O och vi har nyss fått svar på den senaste vi gjorde, inte konstigt man blir trött elle??? Imorn bestämde vi att sitta hemma och plugga var för sig så ska verkligen bli sååå skönt då kan man gå runt i mys kläder hela dan och bara va och skriva o läsa lite när man har lust HÄRLIGT .. jobbar dock på eftermiddan men men så e det nedräkningen har ju börjat så då går det förhoppningsvis lite lättare =) Ska hemhem i helgen så ska oxå bli otroligt skönt, ska nog bara ta det jätte lungt hela helgen och försöka njuta så mkt av solen som det bara går =),,,

Men trots plugget är jag ändå lycklig och jag hoppas det håller i sig ett bra tag framöver oxå <3

Love MIka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0