Plugg Plugg Plugg

Hej hej

usch och fy va plugg det ska va hela tiden får inte en stund ledigt typ :/ idag vart vi lediga från föreläsningar men vi har ändå sutte i skolan och pluggat med case.uppgiften så har nyss komme hem, har ringt en massa olika personer idag som vi senare ska göra intervjuer med, pust. Nu blir det att laga te nån mat sen får man väl försöka läsa lite om jag hinner för har tänkt att träna oxå, cykel och core =) och ännu senare ikväll blir det en teleintervju hmm plugg plugg plugg men när man pluggar måste man oxå vara flexibel och ta till vara på alla timmar på dygnet, sånt e det bara :P..

Längtar såå mycket till sommaren nu och vädret som vart nu några dagar gör längtan ännu starkar ;) jag vill hitta på nått snart och kanske åka nån stans, jag pratar en massa men det händer ju aldrig nått hehe och jag har bara mig själv att skylla men man ska ju ha tid oxå och som det e just nu känner man inte att man har tid riktigt :/..


bild tagen från google

Dags för mat nu =)
Love//Mika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, ja alla blev helt extas och jätteglada. den tig slut på noll sekunder typ hihi. ja kom och hälsa på mig så ska vi baka ;)

2012-03-15 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0