Turkiet

Hej
 
Jag är väldigt dålig på att skriva här hihi :P Är glad för er som orkar titta in och följa mig trots min dålga uppdatering =) .
 
Jag har slutat på DA nu för typ lite mer än en vecka sen men har fåt hoppa in och jobba en helg där efter och hoppas att det blir lite mer nu i höst oxå =) har även hoppat in och jobbat på stenebygrtan (en restaurang) en dag/kväll hoppas självklart på mer där oxå =D ..
Annars så e jag typ arbetslös nu men jag har sökt upp te Hemsedal om jobb nu i vinter så jag håller tummarna att jag får någonting där, ska få svar nu snarast då ansökan gick ut sista agu så hoppas jag får svar snart... känner mig dock inte arbetslös då det finns en hel del att göra här hemma sen har jag en del planerat framöver =D ... 
 
tidigare har vart en tur till Grebbestad med Louise =) vi gick på bryggorna och fika på café sen var vi till spotshopen och handla lite ;) sen har jag oxå vart i Karlstad tors-fre förra veckan =D blev en liten reunion då jag träffa Charlotte och Simone i Stan på en lååång fika sen hann jag oxå med att träffa Camilla =) som det va ett bra tag sen jag såg. Och kvällen avslutade jag hos Jennifer =) där jag oxå sov över och dan efter bestod av ett besök på gamla jobbet då jag prata med mina säljledare Eelena och Adam =)  och eftermiddan innan jag drog hem så blev den en lite shoppingrunda på Bergvik med Jennifer.. Saknar mitt liv i Karlstad väldigt mycket nu när jag var där så känner man sig såå hemma och jag har ju många av mina vänner där <3 Om jag inte får jobb i Hemsedal nu blir det nog en flytt upp till Karlstad snarast men jag hoppas hoppas hoppas såååå mycket på jobb i fjällen, skulle va grymt kul och efter vinter säsongen känner jag mig nog ännu mer mogen och redo för Karlstad igen och kan förhoppningsvis köpa mig en lägenhet =)..
 
 
En bild jag hitta på mig från guidekursen :P en av de roligaste veckorna jag haft någonsin tror jag hehe =)...
nä'mde ju att jag hade lite planerat framöver och den:
11 sep åker jag ner te Göteborg till Madde =)
12 sep åker jag, Madde och Jessika till Sthlm och ska kolla på Nickelback i Globen =D
13 sep En dag i Sthlm och hemfärd till Göteborg =)
Ska bli sååå himla kul =D
 
 
Senare i Sep vet inte riktigt när än men då ska jag åka till Turkiet till Ellenor som är där nere nu =D Vill få svar från Hemsedal NUU för då vet jag när jag kan åka och kan boka resan, för får jag jobb i Hemsedal så kommer intevjun vara nångång i slutet på sep så måste veta exakt när så jag inte åker när de e... men jag ska ner te turkiet det har jag bestämt hehe :P.. Var i Åmål igår och fixa nytt pass =)
 
Hit ska jag :) Icemeler i Turkiet nära marmaris
 
Ne nu får det nog bli att vara lite duktig och diska, stryka, tvätta och städa innan mamma kommer hem från jobbet ;)..
 
Kram//Mika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0