Moster <3

Hellu

Denna veckan har vart konstig i måndags var vi lediga och då tvätta jag, träna och träffa Jennifer en sväng sen på tisdag var det föreläsning och hela dagen kändes som måndag tycker jag, igår var det föreläsning oxå sen va Simone med hem och vi skrev lite mer på uppsatsen och idag är en slapp dag har tränat och sen kolla på massa film hehe :P.. nu känns det som man har hur mycket tid som helst bara för att jag inte har nått jobb längre så blir jätte fort rastlös har nog kollat på ca 15 filmer sammanlagt i helgen och denna veckan hehe nått jag aldrig skulle haft tid till förut det e knas...

I går morse så fick jag världens nyhet då jag blev moster till en liten Albert <3 =) allt hade gått jätte bra, nu längtar man sjukt mycket efter att få hålla och pussa på lille pojken men det dröjer nog ett tag.. Mamma o Pappa åker nog te Oslo i helgen men jag ska vara med på Dalslands aktiviteter hela lördagen vilket oxå ska bli jätte skoj och på söndag blir det kanske lite jobb =D sen e det ju valborg och då e det andra planer så jag får helt enkelt åkte till Oslo nån annan gång när det finns tid till det =)..

Ser mycket fram emot helgen =D

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0