Påsklov

Hej hej

Nu är jag "ledig" i ca 2 veckor sååå skönt men det blir inte att jag åker hemhem till skogen och firar påsken förrän torsdag kväll för har ju ett jobb oxå som jag måste sköta.. är i alla fall ledig från skolan i ca 2 veckor =) dock blir det väl att man måste tänka lite på uppsatsen som ska skrivas.. Har noll koll på vad för ämne man ska skriva om sen vet jag inte riktigt än vem jag ska skriva med eftersom vi bara får vara två st blir det lite komplicerat men det löser sig nog..




Tycker inte om att det e såå kallt ute nu :( usch fryser vart jag än är, tror inte jag börjar bli sjuk men det är nästan att det kalla tränger in i lägenheten och att vara ute är lite pinit det blåser så kallt även fast det e sol och fint så e det ruggit kallt :/ Vill att värmen ska komma tillbaka NU och speciellt viktigt till nästa vecka :P...

Hela nästa vecka kommer jag att vara hemhemma =D ska nämligen på guideutbildning på Dalslands aktiviteter =) ska bli jätte kul och spännande sen finns det oxå lite nervositet men på ett bra sätt hehe..

Nu blir det mat för min del och senare är det dax för näst näst sista arbetspasset =D

Love Mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-06 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0