vikken veckan =D

Hej hej

Veckan som har varit har vart super bra =) Har vart på guidekurs på Dalslands Aktiviteter tis-fre förra veckan, var lite nervöst första dagen men träffa ett riktigt härligt gäng och första dagen blev super bra och hade jätte kul trots regnet som öste ner typ hela dagen.. resterande dagar blev bara bättre då börja vi med alla höghöjd aktiviteter Rappeling, Cirkelbanan, Ziplina, Burmabron, jätte gungan, stolp hoppet, jakobstege, långa ziplinan och räddning cirkel banan tror inte jag missat nått nu hehe men det e galet va mycket grejer de har =) allt har varit väldigt roligt men oxå ett uns av rädsla men det blev bättre och bättre för varje dag =) sen fick vi oxå prova på samarbets banor och pilbåg skjutning och yx kastning =) jag trivdes som fisken i vattnet där ute i skogen med alla aktiviteter så jobb som guide ser jag fram emot =D..


jakobstege jag står i mitten ;)

Nu är man tillbaka i skolan igen och vi har börjat att skriva på vår B-uppsats, vi har precis börjat men vi har en bra ide och det går framåt så tror det kommer bli ett intressant arbete =)

Igår så gjorde jag min sista dag på jobbet =) lite blandade känslor det e lite tråkigt att lämna alla arbetskamrater och ledarna men det är väldigt skönt att slippa ringa och tjöta på folk haha :P.. så mest känns det underbart måste jag säga nu får man lite mer tid över till annat och kan göra lite vad man vill istället för att passa in träning och lik på grund av jobbet..

Snart kommer Simone hit och vi ska skriva på uppsatsen och senare ikväll ska jag träfa Jennifer =) vi ska käka pizza va jag vet sen hade hon en överraskning hmm såå ska bli spännande vad det blir ikväll..

Kram Mika

Kommentarer
Postat av: Elin I S

Åh, jag minns att DA var jättekul när vi var där. Hade gärna gjort det igen! :)

2012-04-21 @ 13:18:52
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0