(kort) sommar sumé

Hello :)

Nu har jag endast en vecka kvar på DA efter denna veckas ledighet, det e helt galet vad fort det går men jag måste säga att sommaren har vart toppen på många olika sätt.. har träffat många nya goa kompisar på DA och hittat på en massa roligt tillsammans =D det ska dock bli skönt att inte jobba så många dagar i sträck längre för 7 dagar i sträck på DA sliter ut en vill jag lova hehe skulle va roligt att vet hur mkt man gått denna sommarn hehe har blåser i händerna och blå märken på bena och klämda tår och skavsår hehe :P..  (kara jobb) har oxå pratat en hel massa engelska denna sommarn :P lite små jobbigt men det går ju bättre för varje dag ;)..  

jag har hunnit vart på Liseberg oxå med Jennifer och hennes kompis joakim en helg =) hur kul som helst som man alltid har på liseberg hehe :P.. sen har det vart kräftkalas i Bengtsfors som va super Kul, riktigt bra musik och mkt folk ute det gillar ja hehe =) har oxå vart te kusten en dag och vart på after beach och lyssnat å hörig musik =) ... mm...

Bada för första gången i år 11 agu hihi vid munkvillan =) va riktigt skänt när man väl hade kommit i faktiskt men lite pinsamt tycker jag nog det e att jag inte bada tidigare .. den svenska sommarn blir ju sämre för varje år :( eller e det en annan som blitt största badkrukan ever hehe :P..
Är sugen på att dra nån stans nu i höst men vi får se hur det e med ekonomin och om det e nån som vill hänga med för kan ju inte åka själv hehe syftar självklart på någon solresa nån stans..


en härlig bild jennifer tog på mig vid klarälven i Karlstad =)

Nu är jag ledig 5 dagar innan jag går in på sista veckan på DA.. vet inte vad jag ska hitta på men kanske blir en tur upp till Karlstad och träffa camilla =) annars blir det nog mest slappa och ta det lungt för det behövs håller tummarna att några dagar blir fina men tyvärr ser det inte ljust ut :/

har sökt jobb i hemsedal te vinter så nu håller jag alla tummar och tår att jag får nått =D hade vart skit kul och häftigt :P..

<3 Mikaela


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

låter som du har haft en bra sommar! fin bild också :)

Svar: Tack =) min sommar ha vart bra men har gått lite fort hehe.. förlåt för sent svar men är inte inne så ofta :/ hoppas du haft en fin sommar oxå =)
Mikaela

2012-08-21 @ 16:02:51
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0