CXWORK

Denna måndagen har det inte blitt många knop gjorde men jag va ute på en morron runda i morse passa även på att handla mat då för veckan men annars har det mest blivit slapp, skulle behöva städa men har verkligen ingen lust och ork hehe men jag får väl ta tag i det imorn ordentligt. jag har tvättat idag i alla fall =D gött att det e gjort ;) Igår var det värsta vår vädret ute och idag har det vart värsta snöstormen :/ vad hände liksom?? så nu e det typ 5cm me slasksnö ute usch usch hoppas det försvinner fortare än fortast.. drog mig iväg till gymmet oxå nu senare på kvällen blev 30min crosstrainer sen prova jag på CXWORK det va tufft och det kändes hihi kan nog hända att det blir nån mer gång.

Imorn är det dax för plugg igen, har vart lediga några dagar nu och det har verkligen vart behövligt men imorn börjar vi på en ny kurs :) ska bli intressant men hoppas det inte blir en massa läsning och skit med en gång det orkar jag inte :P....

jag och några kompisar har planerat in en rolig grej framöver oxå =D hiihi LÄNGTAR <3

Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0