Fullspeckad helg =)

Denna helgen har varit väldigt bra =) Fredag morron åkte jag mamma och syrran till Göteborg var framme kl 11 och sen var det bara att leta upp modelhouse, det gick bra hitta med en gång så och sen va det sminkning och styling som gällde och fotograferingen va riktigt roligt, vår fotograf Jonas va riktigt skön och han va as duktig. Jag skulle nog kunna göra om det men modell e ju inte riktigt för mig hehe poosa va inget för mig men han fick allt till det ;). va klara där typ halv 3 sen efter så gick vi till hotellt och sen käka vi på en italiensk resturang riktigt gott, resten av eftermiddan gick vi i stan .. Lördagen börja med en god hotellfrukost och sen blev det stan och shopping hela dan =) fick mig inte jätte mycket men köpte en jätte söt mössa, skinn handskar och en ny handväska..

just natten på hotellet kanske inte va jätte lyckad precis, utanför vårt fönster låg det en av göteborgs största röjjar ställe enlig syrran och det fick vi svar på herregud säger jag bara.. sov inte många timmar, det skreks och bråkades ända till halv 4 tror jag klockan var när det äntligen blev lite tyst...

inte nog me Göteborgs resan hehe direkt vi kom hem så va det att sätte sg i bilen och åka upp te årjäng till Sandra =) var på Arvingarna på hotellet där, skit mycket folk och det va en riktigt lyckad och trevlig kväll =)
Idag har jag spenderat dagen med Sandra och Emelie har vart en slapp dag vakna först tolv sen blev det film och lite senare blev det middag gjorde hemmagjort potatis mos och stekte lax och te efterrätt blev det morotskaka som emelie hade slängt ihop mycket mycket gott =) men nu e jag i Karlstad igen ..

några studio bilder






D



plugg imorn så nu blie det att göra sig ordning för natten och sen sova =)

Love Mika

Kommentarer
Postat av: nettan

Gud vilka fina bilder!:) va kosta det o göra en sån dag o få lite bilder?=) Pusss nettan

2012-02-08 @ 21:09:20
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0