Helg

Jag har redan tagit helgen jippi =) det känns faktiskt som det är fredag idag men det är ju bara torsdag och det betyder ju att helgen blir lite extra låång sååå härligt =) och jag har bestämt mig för att vara kvar denna helgen i Karlstad, har vart för mycket fram och tillbaka det senaste så det är ganska skönt att bara slippa resorna ..
Denna helgen får jag besök av Camilla från storfors =D ska bli jätte roligt att träffa henne igen är inte så ofta vi träffas, har inte riktigt bestämt än vad vi ska hitta på men det lutar väl åt att det blir utgång =) är ju svenska rallyt denna helgen oxå så det kommer nog va mycket folk i stan roligt...

Min hals har blitt så mycket bättre och nu kan man allt höra att min röst är snart snart tillbaka =) jag fick hoppa över jobbet idag oxå för vill inte riskera att det blir sämre nu när jag äntligen börjar bli bra... var i plugget på förmiddan men restan av dagen blir lugn, bara ligga i soffan o läsa och glo tv =).. imorn blir det att ta tag i städningen sen ska jag se om jag ska ta en runda på stan är lite små grejjer jag behöver som mascara tex ..

Jag går ju Turism och våra föreläsningar handlar mycket om resor och sånt kanske inte så svårt att lista ut men i alla fall jag har blitt sjukt sugen på att åka nån stans behöver inte vara jätte långt just nu men en weekend nån stans typ London jäklar va jag vill åka dit .. sen vill jag ju åka till många andra ställen oxå ett ställe som jag bara måste till i sommar eller slutet på sommarn är turkiet om jag så ska åka själv hehe vill vill vill.. Vem vill med till LONDON ??????


bild tagen från google

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0