Hemtenta

Gomorron =)

SNART är det dags för tentaskrivande och jag e lite peppad nu och lite nyfiken vad det är för frågor men fortfarande känns det ju lite jobbigt just det att man ska sitta och skriva två dagar.. hoppas det går bra och inte är allt för svårt, satsar lite på att vara klar imorgon eftermiddag, det beror ju på såklart men ska verkligen försöka nöta så mkt jag kan idag och imorn för skulle vara såå skönt att vara klar med det så man har fredagen ledig och det bara är att lämna in den på morgonen.. det är ganska tråkigt väder idag så det är perfekt för att sitta inne och skriva..



har vart ute och gått denna morgon oxå för att fylla på lite energi =) skönt men det e fortfarande jätte halkigt ute :/



Nu ska jag ta tag i disken innan det är dags så det blir gjort innan för sen hinner jag nog inte ;)


Hoppas ni får en fin onsdag =)

//Mika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0