Jobb

Hej =)

Idag har vi grejjat med webbdesign på skolan, det hoppar väldigt i vår kurs haha men det va riktigt roligt fast va lite frustrerande ibland oxå men jag och Charlotte som jobba ihop fick väl till det sådär haha :P... fattar inte folk som har tålamod att sitta med sånt bara en massa krumelurer men det e klart kan man det så är det säkert jätte skoj..

Imorn har vi vårt seminarum och det som vi skriver om är bali =) fatta att man blir sugen på att åka dit verkar helt underbart..


inte så konsigt att man blir sugen på att resa när man var och varannan dag får se sånna här bilder och pratar om resor runt om hela i hela världen ... VILL RESA


Imorn åker jag hemhem till skogen =) först blir det skola hela dan för att först träffa gruppen och öva för presentationen och sen har vi seminariet på eftermiddag så jag kommer åka hemhem direkt jag komme från skolan så får bli lunch eller käk i stan imorn.. för hinner inte hem hit innan.


Nu ska jag snart dra te jobbet, får se hur det går idag men hoppas det går lite bättre =)

Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0