Makalös

Hej hej =)

Idag är det ännu underbarare väder än vad det var igår för nu blåser det typ ingenting =) jag gick min runda runt mariebergskogen på morronen mycket härligt, sen har jag betalat räkningar och nu oxå diskat och snart är det dax för jobb på Makalös..

Igår tog jag det väldigt lungt efter gymmet, kolla på film och slappa i soffan och senare på kväll så blev det bio med Jennifer =) vi kolla på this means war riktigt bra film så den rekomenderar jag er att se om ni inte redan har sett den, jag kommer nog att kolla på den igen nån gång för den hade allt hehe :P...



ska göra i ordning en matlåda nu sen blir det att dra sig mot jobbet, jobbar 12-18 idag,

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0