Ny kurs

Idag fick man gå upp tidigt (enligt mig) va uppe 06.30, usch det va jobbigt men det gick. börja 8.15 och då hade vi kurs intro till nya kursen. gick väldigt fort så va klara redan vid 9 typ. åkte in till stan och hämta ut biljetten =D sen blev det direkt hem och när jag kom hem tog jag tag i städningen, så jag har dammsugit och skurat alla golv samt diskat och tatt toan, vikt tvätt och vädrat ut =) NÖJD... sen har jag jobbat i efermiddag och äntligen gick det hyffsat bra =)

det har vart jätte fint väder idag och snön som kom igår är poff borta =D så härligt

Imorn blir det plugget hela dan typ sen så ska Simone följa med hem och vi ska laga käk ihop och senare på eftermiddan blir det cykel och core :)..

Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0