SOOOOL =D

Godmorgon

helt underbart väder idag och så va det även igår HÄRLIGT nu kan vi offisiellt välkomna våren för nu har det vart plusgrader i mer än tre dagar i rad =D

jag va bara tvungen att dra ut på en morgon promenad idag när det e såå fint ute och det va riktigt skönt, va ute i 50 min kanske det som va lite synd va att det blåste en del men annars helt perfekt ;)


promenad vid marieberg =)

igår blev det en heldag med Jennifer =) vi käka på samma ställe nu som sist, nya favvo stället ;) gick runt i stan o kika, köpte även glass i det härliga vädret. gick runt i stan länge så det börja mörkna lite och vikken härlig kväll helt fantastiskt, himmlen va helt blå och det va inte alls så himla kallt heller, lägtar verkligen sjukt mycket efter sommaren nu så man kan ta på sig lite lättare kläder ;)... vi var inne i en butik där vi prova jofama by kensas nya skinnjacka =) jag blev lite kär, den e ju grymt snygg men lite dyr kanske, skulle inte provat den hehe...efter vi hade vart i stan följde jag med hem till Jennifer =) mycket fin lägenhet, blev bjuden på mat och varm choklad =) sen sjöng vi singstar en hel del hehe det e såå kul, får nog ta hit mitt snart.. åkte därifrån halv tolv typ så det blev sent men hade verkligen en jätte bra och trevlig dag tillsammans med Jennifer  =D det behödes efter dessa dagarna med tentan ;).. 


snygg bild jag tog på drottninggatan ;) 

Nu ska jag byta om till träningskläder och ge mig iväg te gymmet =) 

Love Mika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0