The voice

Haft en jätte bra dag tillsammans med Jennifer på stan =) blitt en massa prat och mycket skratt, jag har fått mig en ny mascara sen hitta jag oxå två linnen på rea, annars blev det mest att vi gick runt och kika sen satt vi även ganska länge och käka o fika .. asså jag älskar mitt häffte (restaurangchansen) för lunchen som var en stor kebabtallrik med en 33cl cola till betala jag 44kr och sen fika vi och en chailatte och en bägare med tre kulor glass 31kr så sjukt billigt jag e sten nöjd hehe och jag ljög lite förut det är inte ett värde i häftet på 7000 utan 17000 det e galet mycket :P...


Jennifer på Carli Glass =)

har vat hemma en stund och det har blitt att man kollat på the voice och nu är det Qx galan =) blir nog inte jätte länge till man är uppe imorn blir det fullt upp, först gymmet på morronen sen systemet och sen kommer Camilla hit och kvällen bjuder på utgång =D

Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0