underbar helg <3

Hej hej =D

Denna helgen har varit något ut över det vanliga hehe =) det har vart så himla trevligt och glatt hela tiden allt har vart perfekt, Camilla är en underbar vän <3 glad att vi tog kontakten för två år sen...

Lördagen började med gymmet sen blev det hem och duscha o frukost och efter det lite städa och ner te stan och köpa käk och sen blev det även in på carlings en sväng och då hitta jag en snygg t-shirt på rean som fick komma med hem oxå, sen kom Camilla ca kl 3.. satt och bara prata om allt möjligt läänge sen laga vi käk och lite senare började vi göra oss i ordning i ovetande om vart kvällen skulle leda men vi blev i alla fall hembjudna till camillas bror och hahs två kompisar sen blev det mer o mer folk så va 12 st till slut, 8 killar och 4 tjejer hehe.. va sjukt trevligt gäng kom från alla hörn i sverige typ för de hade komme dit för rallyn.. satt ch prata och lyssna på musik så glömde bort tiden lite så när klockan var kvart över tolv hehe begav vi oss ner te stan och där blev det blue moon =D jätte mycket folk, vi dansa i sträck den timmen som va kvar innan stängning haha :P.. hade jätte roligt och träffa massa härligt folk, blev bjudna på efterfest så hamna på herrhagen hos en tjej, sjukt fin lägenhet blev helt såld men i alla fall där satt vi några timmar ett gäng på 8 st bara tjöta och hade det gött =) halv 5 begav vi oss hemåt hehe så 5 va vi hemma ungefär och vi slockna direkt typ hehe nöjda och glada =D
har inte haft en sån bra kväll på mycket mycket länge hade verkligen super trevligt och allt folk va så sköna och underbara hoppas man träffar några av dem igen ...

Idag var vi uppe tolv typ då blev det frukost, satt och snacka om gårdagen länge hehe sen har det ju vart helt fantatiskt väder idag så vi gick runt i marieberskogen o kolla på djuren och så =) härligt...

jag tog faktiskt inga bilder igår :/ jag vet dåligt av mig men jag tog lite härliga bilder från vår promenad som jag kan visa =)





Love Mika





Kommentarer
Postat av: Madde

jag har inte varit hos tandläkarn sen jag va 21 så inte haft en chans att skaffa denna försäkringen. Sen kommer inte jag få för 35kr i månaden då de beror på vad man har för tänder... Och jag hamna inte i grupp ett om man säger så.. Så jag kommer skippa de och istället spara pengar själv.. :)

2012-02-13 @ 18:52:21
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0