varumärken

Denna dagen börja inte jätte bra för jag försov mig :/ hade ställt klockan på 07.20 och jag orka inte gå upp direkt så jag trodde jag tryckte på snoze men det gjorde jag tydligen inte så vakna igen 08.10 om min buss går 08.24 den jag brukar ta, så det blev lite panik fick slänga me mig en macka och äta på bussen hehe men jag hann allt gott och väl till lektionen men jag hatar stressiga mornar man ska ha god tid på sig så man hinner vakna ordentligt typ en timme innan..
restan av dan va helt okej hade föreläsningar hela dan till 15, lite segt kanske men det va bra föreläsningar så då går det ju =) denna kursen vi har nu handlar om marknadsföring och idag handla det om varumärken och kan visa en rolig bild på vad fel det kan bli med varumärkesnamn i olika länder hihi..


detta är lim för tandproteser och det går att köpa i tyskland, tror inte det kommer att gå igenom i sverige hehe :P..


på eftermiddan idag har jag tränat, stack dit nästan direkt jag kom hem från plugget =) de kör en grej på SATS nu då man ska träna 2 gånger i veckan i 12 veckor i sträck och gör man det får man en gåva så detta ska jag ju självklart försöka hålla och jag tror inte det är nått problem om jag inte blir jätte sjuk eller om det skulle vara någonting annat i vägen =)..

ska nog snart lägga mig nu så man inte försover sig imorn oxå ;)...

natti
Love Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0