Linnea =)

Hej!

Nu är jag tebaks i Karlstad igen =) det har vart härligt att vart hemhemma men det e oxå ganska skönt att komma tillbaka till lägenheten och Karlstad.. Är ledig imorn från plugget så det får bli gymmet och på kväll blir det jobb.

Idag var jag hem till Louise och lilla Linnea i Håbol =).. eftersom det e en hel del snö hemhemma så är inte vägarna de bästa och speciellt inte små vägarna så fundera på att inte åka men jag tog mej allt dit och hem trots halkan =)... var jätte roligt att träffa dem igen och Linnea blir så stor.. idag va hon ett riktigt energi knippe hehe va riktigt glad hela tiden och åla kring på golvet som en annan sprattelfisk hehe såå sööt =) men efter ett tag blev hon allt lite trött och efter gröten somna hon me en gång <3..  


Linnea

har beställt tåg biljetter nu oxå te Göteborg på fredag =D ska bli riktigt kul att komma iväg en sväng och jag ser faktiskt fram imot ftograferingen hihi.. vi blir kvar i Gbg över natten oxå, syrran har bokat hotell =D hotellfrukost mmmmm hihi... så det blir en riktigt mor och döttrar helg i götet mys <3

Ne nu ska jag lägga mig så man inte sover bort hela dan imorn.

Love Mika


Kommentarer
Postat av: madde

haha de är du va.. JAg får fundera lite till.. så kanske kanske att de kommer upp ikväll.. :P

2012-01-31 @ 14:51:37
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0