Träningsvärk

Min nya blogg börjar ta form hihi men jag e inte riktigt nöjd så inlägget innan om hjälp kvar står ;)

Tabatha passet på SATS i måndags har gjort att min kropp värker så mycket.. var ett hårt pass och jag gjorde verkligen allt jag kunde och det tog ju verkligen oxå men det e inge kul när man inte ens kan gå normalt och att sätta sig ner är en pina :/ detta resultera i att jag fick utesluta träningen idag som jag faktiskt hade sett fram imot, cykel o core på onsdagar är det bästa passet de har på SATS tycker jag men men får vänta en vecka nu te nästa pass..

Har kört ganska hårt nu ett tag me träningen och det har faktiskt gett lite resultat =D har vartit ute och gått varje morron 40-50min i två veckor snart kanske inte precis varje dag men nästan sen har jag vart och tränat på SATS 3 dar i veckan ca 2 timmar varje gång en längre tid och jag känner skillnad. kan se en aning att mina armar blitt lite fastare och större och jag känner mig starkare framför allt, ben lika där. Har mest fokuserat på konditionen och den biten så -5kg sen jul och midje måtten vet jag inte men jag märker och ser en skillnad =) så nu går det åt rätt håll.. önska att jag hade tatt en före bild men det har jag inte som e bra men men huvudsaken är att jag märker skillnad =)..




Har sutte i soffa sen jag kom hem från plugget idag (typ) och har mesta delen krånglat me bloggen men nu orkar jag inte mer... får nog börja packa lite smått för imorn drar jag hemhem till skogen först blir det ett stopp i Årjäng då jag ska klippa och tona håret och sen ska jag träffa Sandra en sväng =) blir lite lång ledig nu ska vara hemhemma tors-tis =) så det ska bli riktigt skönt..


Love Mika

Kommentarer
Postat av: Elin

Jädrar vad du ligger i gumman!! Heja på!!! <3

2012-01-25 @ 23:34:23
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0