Midsommar

Hej

Nu är midsommar redan över och det betyder väl att sommar snart e över oxå :/ för nu kommer det gå fort antar jag men men inge att deppa över..

Min midsommar har vart väldigt trevlig och super rolig, tror nog att det kan vara en av de bästa midsommrana jag vart me om =D..
På fredag så vart det upp tidigt och hjälpa Mamma me maten till midsommarfirandet på bana, jätte mycket folk kom och vädret höll uppe så det va perfekt, på eftermiddag så blev det fest på Skogsby med lite olika folk =D hade gjort i ordning lekar och fixat jätte fint i ladan så blev en superlyckad kväll med mycket dans och skratt, super nöjd va hemma runt 2 ...

På lördan var det full rulle igen, tog väl lite längre sov morron men när man väl va uppe var det direkt iväg te Bengtsfors och fixa varer te dansen på bana och sen hem och göra sig i ordning och upp te Ågårn på förfest =D såg inte bra ut till en början me vädret då himlen öppna sig i princip men kl 18 så sluta det och solen titta fram =).. Det kom en himla massa folk och det blev tipspromenad och lekar och sen grillat.. super kul och sen senare på kväll blev de dans på bana, jätte kul och va mycket folk där man inte sett på as länge så va super trevligt =D .. gick sen hem så va hemma typ 3 kanske..

Har vart full rulle hela helgen och när de e så trivs nog jag som bäst =D det e trist att det redan e över hehe men två dagars fylla e nog inte så bra för min kropp orkar inte lika mkt nu som jag gjorde förr hehe så en slappar dag förtjänar jag idag :) nu får det nog bli några vita helger framöver..

Lite bilder från helgen
 


På skogsby =)


jag klar och i ordning för fest på Ågrån och bana =)


I början då vi fick ta skydd för regnet under tältet hehe..


in i dimman hehe :P Fick elda granris för att hålla borta all knott hjälpte väl men man lukta ju rök så in i .... Johan skydda sig från knotten genom att se ut som en eskimo hehe sen smeta nog alla på sej tjära och annan mygggrejs för att hålla dem borta och trots allt detta så blev nog alla knott betna i alla fall jag då jag ser ut som en pricki korv på armar och fötter idag hehe men kul hade vi ändå =D...

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0