Torrskog

Hej Hej

Nu har Mikaela flyttat hem till skogen, måste säga att det känns skumt som jag befara oxå men på ett sätt är det ändå skönt oxå.. på sommarn har jag inge större problem med att bo här det blir nog värre te hösten och vintern om jag e kvar då vill säga.

helgen har vart riktigt bra =) i lördags så drog jag te Madde och på kväll var det SCOTTS i håbol =D riktigt riktigt roligt, träffa massa kända ansikten igen men även nytt folk oxå skit kul och scotts i love hehe såå bra :P... Söndan va kanske inte lika kul hehe va rätt slö hela dan orka inte göra värst mycket sen var det ju skit väder oxå :(.. Igår åkte jag till Töcksfors till Simone och vi skrev klart B-uppsatsen och lämna in för sista gången hoppas vi :P... vår 4:e deadline nu typ haha håller tummarna att det ska va klart nu så man får det ur världen för har hållt på såå himla länge med den nu..
Idag har jag inget planerat så blir nog en slö dag, ville ut och fiska me mormor men vädret e ju inget att hurra för så ser ut som det blir en inne dag idag :/.. boooring...

Nu på morronen har jag ringt och fryst mitt kort på SATS :( det e ju bra för kommer inte kunna träna där men det känns lite vemodigt, kommer bli tjock igen haha :P... ska verkligen försöka hålla formen ändå men det blir inte helt lätt med den maten man får här plus att det inte finns nått gym i närheten.. får försöka gå mycket promenader...

Till helgen är det fullt upp =D Erica och Pontus tar studenten så ska på det sen blir det studentfest på kväll och på Lördag ska Linda ha fuck off fest då hon nu drar till Nya Zeeland snart.. kommer blir riktigt nice kommer dock sakna linda igen nått grymt, att hon inte kan hålla sig hemma hehe :P...

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0