Glass

Hej

Helgen har vart väldigt lugn vilket har varit jätte skönt =) behövde det, syrran va hemma oxå så fick träffa henne =) Vart hemma mest tagit promenader och grejjat lite i trädgården, fixet inför våren =) sen blev det en vasaloppssöndag framför tv hehe :P.. finns inte så mkt att berätta för det hände inte speciellt mycket ..

Nu är jag ju i Karlstad igen, helgerna och veckorna går så fort det e redan mars nu liksom GALET :P.. men våren närmar sig mer och mer med storm steg =D denna veckan är det fullt upp i skolan, nått varje dag pust hehe men det går nog, veckan flyger väl förbi som alla andra veckor.


längtar som en tok till helgen =D jag ska nämligen med några sköna brudar ner till tanumstrand på SCOTTS och vi har hyrt stuga så kommer bli en kanon helg. hoppas på fint väder oxå och enligt prognoser så ser det ut att bli kanon väder så jag hoppas det skulle ju verkligen vara ett + ;)


Dansbandsvärldens skönaste och bästa killar ;) det blir min 7:e gång jag ser dessa live hehe :P...


Jag har nyss värkt i mig massa glass hehe väldigt gott men kanske inte jätte bra så blir att köra lite extra i gymmet sen hehe :P..

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0