Shoppat

Hej hej

Underbar lördag eller hur? Min lördag har vart super än så länge, började dagen med en härlig promenad i marebergsskogen sen kom mor och far hit =) gick i affärer på stan och på bergvik jag fick mig ett par super sköna "guide" byxor på naturkompaniet det tog lite i plånboken men ojojoj va nöjd jag e =D sen blev det lite annat oxå, köpte mig en jätte fin vårig skjal på MQ och sen fick jag lite tidiga födelsedags presenter av mamma o Pappa hihi <3
har även fått utnyttjat mitt restauranghäfte en del Super duper bra.. så om det e nån som vill komma till Karlstad och käka/fika med mig så e det bara att säga till har massvis me bra rabatter typ överallt hehe..

mor och far har åkt hem nu och kvällen vet jag inte riktigt vad det blir av men har pratat med en gammal klasskompis från hemorten som skulle höra av sig så kan hända det blir ut och ta en cider på nån pub och bara sitta och tjöta =)..


Fick på mig mina Diesel jeans som jag inte kunnat ha på 2 år =D Glad tjej :P... skjalen som jag köote idag är oxå med på kortet =)


hihi roligt va =P borde alla gamla gubbar ha ..

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0