Tenta time

Hej hej

Hela denna vecka har vi hemtenta fick ut den imorse vid 8, gjort några frågor men det e ju ingen brådska eftersom den inte ska in förrän på fredag =) känns konstigt för hade inte det nervösa pirret i mig som jag alltid har inför en tenta men det beror nog på att vi har så länge på oss det har vi aldrig haft förut men det e riktigt skönt får jag säga, slipper man nötskriva 24 timmar i sträck typ härligt =) denna tentan är oxå den allra sista tentan, nästa kurs har vi nån uppsatsliknande del så ingen tenta såå skönt =D Imorn så har vi redovisning på vårat case ska bli skönt att bli av med för det har vi lagt ner såå mycket tid på så hoppas på ett bra resultat ;).. tycker inte om redovisningar men det ska nog gå.. annars blir nog veckan rätt lung ska skriva hemtenta men ska nog hinna me lite annat oxå som träning och kanske nått annat roligt =).

I helgen så var jag hemhemma i skogen tog det bara lungt och sola för fulla muggar =) asså det e lite sjukt va fint och varmt väder det var i helgen, kunde ju inte tro det var mars. i solväggen hemma var det 28 grader liksom det e sommarvärme ju sååå himla underbart så nu får man väl hoppas att våren har kommit för att stanna och håller tummarna att vädret håller i sig lääänge <3 på Lördag så va vi på vårbasar faktiskt hihi kul att träffa torrskogs folket och det e lite roligt me lotteri men jag vann ingen ting haha men men det gjorde inte så mycket det va trevligt ändå :P..




Nu blir det ner och handla lite mat =)
ha en fortsatt fin dag

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0