Trött

Helgen blev väldigt bra trots allt mas och bransligheter... jag var tillsammans med Linda och Louise i helgen, hämta Linda i Bengtfors i lördags vid tre tiden typ, köpte med lite gott sen åkte vi ut till Louise i Håbol =) blev en lugn kväll men det intogs lite vin och annat gott så blev en massa tjöt och gamla mnnen och mycket skratt =D Lollo gjorde en jätte god kycklinggryta oxå som vi åt mums mums sen kolla vi på melodifestivalen =) rätt låt vann absolut.. sov över hos Lollo och på morgonen lyxa vi till det och baka scones (stavas det så) vardagslyx verkligen såå gott =) undra varför man inte gör det offtare för det e ju bus enkelt egentligen. busa och lekte en hel massa med Linnea oxå =D hon e så söt.. kl 13 åkte vi hem, körde hem linda till billingen sen blev det hem för mig och lite senare blev det buss upp te karlstad.


en gammal bild på oss =)

Idag har jag vart i plugget på en föreläsing sen blev det en tur på stan med Simone på stan, har ju vart underbart väder idag så vi köpte faktiskt glass och satte oss emot en solvägg och sola lite hehe första pinnglassen för iår =).. sen blev jag lite rik på eftermiddan ;) kom en tjej hit som prova min balklänning och hon köpte den =D det känns bra för den har ju bara hängt i garderoben utan att nån användt den och det var väl på tiden kanske för har ju hängt 5 år nu hihi.. hon va så fin i klänningen så tror hon kommer bli kvällens drottning hihi.. och senare blev det träning =) körde gymmet idag så blev 30min crosstrainer och sen blev det lite rygg,ben och arm övingar i 1 timme ;) har nyss skrivit klart ett PM som vi ska lämna in imorn på seminariet gött, nu e jag as trött och lite hungrig så får nog bli lite käk innan det blir sova..

Love Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0