b-uppsats

Hej

Jag e lite trög på att uppdatera här sorry... men det har hänt en hel del sen sist, Valborg va jätte trevlig var ju i Långed hos Madde och det blev god mat och dryck samt en hel del buggande hihi mycket trevligt sen har jag hunnit fyllt år då jag fick besök av mina föräldrar så käka på restaurang och hade de gött sen har det vart en hel del mer uppsats skrivande och nu börjar vi äntligen komma nån vart hehe kändes väldigt trögt i början men nu flyter det på rätt bra tycker jag =) Idag gjorde vi vår första intervju med en av nyckelpersonerna till arbetet och det gick supert så har fått en massa nytt att skriva jiiihooo.. sen i helgen eller början på nästa vecka ska enkätundersökningarna göras kul =D ...

Vet inte om jag nämt det tidigare men Lägeheten är uppsagd så jag kommer att flytta hem till Torrskog under sommaren =) ska bli skönt men kommer samtidigt sakna Karlstad väldigt mycket tror jag, har ändå bott här och alltid haft nått här i fem års tid även om man vart hemma i skogen mycket så kommer sakna det väldigt mycket, kommer kännas skumt att inte ha nått att komma till Karlstad :( men men jag kommer nog tillbaka så småningom ;) anledningen till att jag flyttar är för att jag kommer jobba på Dalslands Aktiviteter i sommar sen att Christian som jag hyr i andra hand av behövde sina möbler hehe.. Fick oxå faktiskt besked idag att jag blir anställd på D-A till sommaren =D känns hur kul som helst men oxå väldigt pirrigt hihi...

vill ha ny design på bloggen nu igen, kanske e därför ja e så dålig på att skriva för jag inte e nöjd med designen.. nån som kan sånt får mer än gärna hjälpa mig =).. 

Var oxå förresten på vårmarknad med Charlotte i helgas på Alsters Herrgård =) blev en cykel tur dit i det fina vädret och jag köpte mig lite ost och en present till lillen som jag kommer träffa nu i helgen <3



//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0